Kompresory Seria PM2 7.5-15 kW na zbiorniku, silnik magnetyczny, falownik
Czwarta generacja kompresorów śrubowych firmy SCR. Jeszcze oszczędniejsze od standardowych sprężarek z falownikiem. Zastosowane najnowocześniejsze technologie (silnik magnetyczny, falownik) pozwalają na wydajną, bezawaryjną pracę urządzeń. Kompaktowa konstrukcja, zabudowane na zbiorniku, wyposażone w sterownik pozwalający kontrolować podstawowe parametry pracy urządzenia.
-
niski poziom hałasu - tylko 68dB(A);
- bezpośredni napęd;
-
zakres pracy od 25% do 100%;
-
zbiornik 130 l – 153 l;
Model |
Moc [kW] |
Wydajność [m3/min] |
Ciśnienie [bar] |
Wymiary [mm] |
Wylot |
SCR10PM |
7,5 |
0,3 - 1,15 |
7 |
1197x500x1125 |
RC 1/2 |
0,28 - 1,1 |
8 |
||||
0,24 - 0,95 |
10 |
||||
SCR15PM |
11 |
0,43 - 1,75 |
7 |
1197x605x1220 |
RC 3/4 |
0,42 - 1,7 |
8 |
||||
0,35 - 1,5 |
10 |
||||
SCR20PM |
15 |
0,60 - 2,4 |
7 |
1197x605x1220 |
RC 3/4 |
0,58 - 2,3 |
8 |
||||
0,54 - 2,0 |
10 |
* falownik - oddzielne sterowanie silnikiem oraz wentylatorem – zmniejszony hałas, większa oszczędność energii, dłuższa żywotność silnika wentylatora;
* wysokowydajne silniki magnetyczne chłodzone olejem, które jest bardziej efektywne od chłodzenia powietrzem lub wodą, zwiększona ochrona przed przegrzaniem;
* duże rotory - przewymiarowane rotory oznaczają niższe obroty, a co za tym idzie niższy hałas i zwiększona żywotność;
* rzeczywiste, stałe ciśnienie na wylocie - specjalnie zaprojektowane inteligentne sterowanie, pozwala na uzyskanie stałego ciśnienia na wylocie, co przekłada się na duże oszczędności;
WYSOKIEJ JAKOSCI SILNIKI MAGNETYCZNE CHŁODZONE OLEJEM
W urządzeniach serii PM zastosowano wysokiej jakości silniki magnetyczne produkowane we Włoszech. Silniki te, w przeciwieństwie do innych producentów, posiadają chłodzenie olejowe, które jest dużo wydajniejsze, oraz zapewnia lepszą pracę urządzeń, które są szczególnie wrażliwe na wysokie temperatury.
Silniki PM wykonane są ze specjalnych materiałów, dlatego też ważne jest zapewnienie odpowiedniego chłodzenia silnika. Materiały magnetyczne, z których wykonany jest silnik są wrażliwe na działanie bardzo wysokich temperatur, wysoka temperatura powoduje rozmagnetyzowanie.
Aktualnie na rynku stosowane są trzy metody chłodzenia:
-
chłodzenie powietrzem: niski koszt, złe rozpraszanie ciepła, duże koszty obsługi, duży rozmiar;
-
chłodzenie wodą: lepsze oddawanie ciepła, wysoki koszt, korozja itp.;
-
chłodzenie olejem: mały rozmiar, najlepsze odbieranie ciepła, niski koszt, (wykorzystywany jest olej ze sprężarki) – zastosowane przez SCR !;
Zastosowanie chłodzenia olejowego powoduje lepsza ochronę i bardziej stabilne warunki chłodzenia.
SPECJALNIE ZAPROJEKTOWANY ZINTEGROWANY ZBIORNIK
struktura labiryntu
-
zintegrowany ze zbiornikiem powietrza – zbiornik oleju o specjalnej strukturze labiryntu, co pozwala zmniejszyć zawartość oleju w powietrzu;
-
zmniejszenie powierzchni, dzięki kompaktowej budowie;
-
unikalne rozwiązanie wymyślone przez firmę SCR;